Ką daryti, jeigu antivirusinė programa nepašalino viruso?

Jeigu jūsų kompiuteris bent kartą buvo užkrėstas virusais, turbūt pritarsite, kad jų pašalinimas yra nelengvas procesas. Jo būtų galima išvengti laiku pamąstant apie antivirusinę programą. Vis dėlto, nors mes ir nepaliaujamai kartojame, kad jūs savo kompiuteryje PRIVALOTE turėti tokią programą, nuolat sulaukiame žinučių su prašymais padėti pašalinti vieną ar kitą virusą. Beje, dažnas iš jūsų teigia, kad net ir atsisiuntus antivirusinę į kompiuterį viruso pašalinti nepavyko. Jei jūs taip pat susidūrėte su tokia problema, šis straipsnis kaip tik jums. Jame mes išanalizavome 3 pagrindines antivirusines programas, SpyHunter, STOPzilla ir Malwarebytes Anti-Malware, kurios gali būti naudojamos bet kokio viruso pašalinimui. Taigi, ką daryti jeigu jūsų kompiuteris buvo užkrėstas virusu ir kažkuri iš šių programų jo nepašalino?

Jei SpyHunter nepašalino viruso:

Jei SpyHunter nepavyko pašalinti viruso, greičiausiai jūs susidūrėte su mutavusiu virusu, kuris į jūsų kompiuterį sugebėjo atsisiųsti naujus, dar niekieno netestuotus, failus. Kadangi šie failai vis dar nebuvo įtraukti į jūsų antivirusinės duomenų bazę, ji jo neatpažįsta. Tokiu atveju jums padėti turėtų SpyHunter atnaujinimas. Jeigu jis taip pat nepadeda, jūs turite dar vieną šansą pašalinti savo virusą – jūs galite susisiekti su SpyHunter specialistų komanda, kuri kiekvieną atvejį išanalizuoja atskirai ir individualiai padeda žmonėms pašalinti jų kompiuteriuose pasirodžiusius virusus. Ši funkcija vadinasi ‘Spyware Helpdesk’, ji yra prieinama tik mokamos SpyHunter versijos vartotojams. Norėdami ja pasinaudoti, jūs turite sukurti užklausą, kuri angliškai vadinasi ‘Customer ticket’. Tai galite padaryti nuėję į ‘Spyware HelpDesk’, kuris pasirodo vos tik jūs paleidžiate programą (antras paveikslėlis).

What to do when Antispyware program fails to remove infection?

Jei Malwarebytes AntiMalware nepavyko pašalinti viruso:

Jei Malwarebytes AntiMalware nesugebėjo tinkamai jums padėti, tai gali būti dėl anksčiau paminėtų priežasčių. Taigi, pirmiausia jūs turėtumėte įsitikinti, kad naudojate naujausią Malwarebytes Anti-Malware versiją. Jei tai jums nepadėjo, jūs galite apsilankyti šiuose Malwarebytes forumuose: Support ir Frequently Asked Questions. Beje, jūs taip pat galite parašyti šiai kompanijai elektroninį laišką ir paprašyti personalo pagalbos (ši paslauga yra nemokama) arba pasinaudoti paslauga, kuri angliškai yra vadinama ‘Premium Support’. Ši pagalba yra suteikiama telefonu.

Jei STOPzilla neištrynė viruso:

Pagrindinė priežastis, kodėl STOPzilla galėjo nepašalinti jūsų kompiuterį užkrėtusio viruso, yra tai, kad jūs naudojate pasenusią jos versiją. Taigi, prieš paleisdami programą ir bandydami pašalinti savo virusą, jūs visada turėtumėte atnaujinti savo antivirusinę. Beje, anot oficialios STOPzilla svetainės, jūs taip pat turėtumėte pabandyti atjungti savo kompiuterį nuo interneto ir tik tada pradėti sistemos tikrinimą.

Jei visa tai jums nepadėjo, jūs taip pat galite pasinaudoti viena iš šių funkcijų: Live Chat Support, Telephone Technical Support arba, jeigu jūsų atvejis nėra itin skubus, Email Support. Pirmais dviem atvejais jūs savo problemą turėsite išdėstyti STOPzilla darbuotojams, kurie jums pateiks reikalingas instrukcijas. Email Support atveju jums reikės parašyti elektroninį laišką ir sulaukti ekspertų patarimų bei instrukcijų.

Apie autorių
Jake Doevan
Jake Doevan - Gyvenimas per trumpas, kad jį švaistytumėme kompiuteriniams virusams

Jake Doevan yra vienas iš Virusai.lt naujienų redaktorių. Vos tik baigęs komunikacijos ir žurnalistikos studijas, jis susidomėjo IT industrija.

Susisiekite su Jake Doevan
Apie kompaniją Esolutions

Skaityti kitomis kalbomis
Failai
Programos
Palygink