„YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED" virusas. Kaip pašalinti? (Pašalinimo instrukcijos)

parašė Alice Woods - - | Tipas: Malware
12

Viskas, ką turėtumėte žinoti apie „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ virusą

Jei jūsų Apple įrenginio ekrane pasirodė įkyrus iššokantysis langas, rodantis „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ pranešimą, nepanikuokite. Ekrane pasirodžius šiam pranešimui, nemanykite, jog kažkas sugalvojo užblokuoti prieigą prie kompiuterio dėl kažkokių saugumo priežasčių, net jei tolesnė pranešimo informacija teigia kitaip. Svarbiausia – neskambinkite ekrane pateiktu numeriu, nes tai, ką matote savo kompiuterio ekrane, tėra kibernetinių sukčių naudojama gudrybė, skirta išgąsdinti kompiuterio vartotoją. Jei jau esate girdėję apie telefoninių sukčių gudrybes, žinokite, jog kompiuterių techninės pagalbos sukčių tikslai yra tokie patys – išvilioti kuo daugiau pinigų iš kompiuterio saugumu susirūpinusių vartotojų. Šios apgaulingos žinutės gali pasirodyti ir jūsų Mac ekrane, ir iPhone, ir iPad įrenginiuose. Pasirodo, jog sukčiai susikuria daugybes apgaulingų puslapių, kurie automatiškai atveria įspėjamuosius pranešimus vos tik auka apsilanko viename jų. Įprastai, vartotojai į šias svetaines nukreipiami virusų pagalba (pastaruosius auka gali įsidiegti neatsargiai naršant internete arba kartu su nemokamomis programomis). Tokie virusai automatiškai atvers Safari arba Chrome naršykles ir nukreips jus į vieną iš pavojingųjų svetainių. Kaip ir minėjome, šių puslapių tikslas – paskatinti vartotoją susisiekti su „Apple pagalba.” Deja, paskambinus nurodytu numeriu vartotojas paprasčiausiai susisieks su pogrindyje esančiuose ofisuose dirbančiais nusikaltėliais, apsimetančiais Apple darbuotojais.

Virusų analitikai atkreipia vartotojų dėmesį į tai, jog daugiausia tokių pogrindinių ofisų aptinkama Indijoje, tad jei jums paskambinęs asmuo kalba įtartinai – prašo pateikti asmeninius duomenis arba kreditinės kortelės informaciją, prisistato esąs “sertifikuotas Apple specialistas” bei šneka su stipriu indišku akcentu, tikėtina, jog bendraujate su kibernetiniu sukčiumi. Sukčiai gali paprašyti jūsų pateikti asmeninius duomenis, pavyzdžiui, jog patvirtintumėte savo tapatybę, tačiau atminkite, jog patikimi Apple darbuotojai niekuomet neprašytų pateikti tokios informacijos telefonu. Be to, sukčiai gali pareikalauti jūsų parsisiųsti ir įsirašyti nuotolinio kompiuterio valdymo programą bei pateikti prisijungimo slaptažodžius jiems, nes pasak jų, tai – greičiausias būdas nuotoliniu būdu sutvarkyti neva grėsmę keliančias problemas. Sukčiai greičiausiai bandys jums įsiūlyti nusipirkti įtartiną programą ar kelias jų – už jas jie dažniausiai paprašys šimto – trijų šimtų dolerių. Jei sukčiai paprašys jūsų prisijungti prie tam tikro puslapio bei suvesti svarbią informaciją, pavyzdžiui, prisijungimo slaptažodžius, pilną vardą/pavardę, kreditinės kortelės duomenis, nedarykite to – jūsų pateikta informacija bus nusiųsta tiesiai į „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ viruso kūrėjų rankas. Jei pastebėjote, jog jūsų Mac įrenginys automatiškai atveria įtartinus puslapius, kurie atveria minėtuosius pranešimus, nedelskite ir patikrinkite sistemą su antivirusine programa, pavyzdžiui, Malwarebytes Anti Malware. Virusą ištrinti galite ir sekdami po straipsniu pateiktas instrukcijas.

Kokiu būdu šis virusas pateko į mano kompiuterį?

„YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ virusu užsikrėsti galima apsilankius pavojinguose interneto puslapiuose, parsisiuntus įtartinų failų, o taip pat ir įvairiais kitais būdais. Jei pastebėjote, jog jūsų Mac kompiuteris ar kitas iOS įrenginys pradėjo veikti keistai, neignoruokite iškilusios problemos. Mūsų komanda pataria apgalvoti, kokiuose internetiniuose puslapiuose lankotės – atminkite, jog suaugusiesiems skirti puslapiai, lošimo žaidimų tinklalapiai bei kompiuterių darbalaukio fono paveikslėlius siūlantys puslapiai patenka į pavojingiausių puslapių sąrašus, o tai reiškia, jog tikimybė užsikrėsti virusu naršant juose yra didžiausia. Mūsų patarimas – jei lankotės tokiuose puslapiuose, būkite budrūs. Nespauskite ant į svetainių turinį įterptų reklamjuosčių arba automatiškai atveriamų iššokančiųjų reklamų.

Kaip sutvarkyti kompiuterį po „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ viruso atakos?

Jei norite sutvarkyti iškilusią problemą greičiausiu įmanomu būdu, praskenuokite sistemą su Malwarebytes Anti Malware programa. Ši programa sukurta iOS operacinei sistemai, todėl jos pagalba lengvai pašalinsite į sistemą patekusias nepageidaujamas programas. Žinoma, galite bandyti pašalinti virusą ir rankiniu būdu – tiesiog užtruksite daugiau laiko. Žemiau pateikiame instrukcijas, kaip pašalinti „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ virusą iš Apple įrenginių rankiniu būdu.

Kaip ištrinti „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ virusą iš iPad bei iPhone:

1. Vienu metu nuspauskite įrenginio užrakinimo/atrakinimo mygtuką bei Home mygtuką ir palaikykite juos nuspaustus, kol įrenginys išsijungs.

2. Šiek tiek palaukite ir įprastu būdu įjunkite savo įrenginį.

3. Ištrinkite su naršymu susijusius duomenis: Eikite į Settings > Safari > Clear History and Website Data.

Tam, jog pašalintumėte virusą iš Apple kompiuterio, sekite instrukcijas, pateiktas žemiau.

Jūs galite automatiškai pašalinti „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ Tech Support Scam šių programų pagalba: Reimage, Plumbytes Anti-MalwareWebroot SecureAnywhere AntiVirus, Malwarebytes Anti Malware. Mes rekomenduojame šias antivirusines, nes jos atlieka pilną virusų pašalinimą ir nepalieka su jais susijusių failų ir registro įrašų. Tai jums padės išvengti pakartotinio virusų pasirodymo kompiuteryje

Mes galime būti platintojai bet kurių produktų, kuriuos mes rekomenduojame šitoje svetainėje. Atsisiųsdami bet kurį produktą „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED" virusas šalinimui, jūs sutinkate su mūsų privatumo politika ir naudojimosi instrukcija.
nelauk!
Parsisiųsk
Reimage (pašalinimo programa) Laimės
garantija
Parsisiųsk
Reimage (pašalinimo programa) Laimės
garantija
Suderinama su Microsoft Windows Suderinama su OS X
Ką daryti, jei nepavyko pašalinti?
Jei jums nepavyko pašalinti viruso naudojant Reimage, užduokite klausimą mūsų IT specialistams ir išsamiai aprašykite situaciją.
„YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED" virusas pašalinimui yra rekomenduojama Reimage antivirusinė programa. Nemokama programos versija leidžia patikrinti ar kompiuteris yra užkrėstas, ar ne. Viruso pašalinimui gali būti naudojama tik licencijuota Reimage versija.

Daugiau informacijos apie šią programą galite surasti Reimage apžvalgoje.

Daugiau informacijos apie šią programą galite surasti Reimage apžvalgoje.
Reimage spaudoje
Reimage spaudoje

Rankinis „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ Tech Support Scam viruso pašalinimas:

Mac OS XInternet ExplorerMicrosoft EdgeFirefoxGoogle ChromeSafari

Ištrinkite „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ Tech Support Scam iš Mac OS X sistemos

Reimage tai įrankis galintis aptikti kenkėjiškas programas.
Turite nupirkti pilną versiją norėdami pašalinti infekcijas.
Daugiau informacijos apie Reimage.

Su pateiktų instrukcijų pagalba ištrinkite visas įtartinai atrodančias programas. Siūlome pirmiausiai perkrauti savo kompiuterį ir paleisti jį saugiuoju rėžimu. Kol jūsų Mac kompiuteris kraunasi, nuspauskite ir palaikykite Shift klavišą.

  1. Jeigu jūs naudojate OS X operacinę sistemą, spuspelėkite ant Go mygtuko ir pasirinkite Applications. Paspauskite 'Go' ir pasirinkite 'Applications'
  2. Palaukite kol pasirodys Applications aplankas ir jame suraskite „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ Tech Support Scam bei kitas abejonių keliančias programas. Dešiniu pelės mygtuku spustelėkite ant kiekvieno iš šių įrašų ir pasirinkite Move to Trash. Paspauskite ant kiekvienos įtarimą keliančios programos ir pasirinkite 'Move to Trash'
Mac OS XInternet ExplorerMicrosoft EdgeFirefoxGoogle ChromeSafari

Ištrinkite „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ Tech Support Scam iš Internet Explorer (IE)

Reimage tai įrankis galintis aptikti kenkėjiškas programas.
Turite nupirkti pilną versiją norėdami pašalinti infekcijas.
Daugiau informacijos apie Reimage.

  1. Pašalinkite pavojingus naršyklės priedus
    Atidarykite Internet Explorer, spustelėkite ant IE meniu ikonėlės, kuri yra viršutiniame dešiniame naršyklės kampe ir pasirinkite Manage Add-ons. Spustelėkite ant meniu ikonėlės ir pasirinkite 'Manage add-ons'
  2. Jūs pamatysite Manage Add-ons langą. Čia suraskite „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ Tech Support Scam ir kitus įtarimą keliančius naršyklės priedus. Ištrinkite juos paspausdami Disable: Dešiniu pelės mygtuku spustelėkite ant kievieno pavojingo įrašo ir pasirinkite 'Disable'
  3. Pakeiskite savo pradžios puslapį (homepage) jei jis buvo pakeistas viruso
    Spustelėkite ant meniu ikonėlės ir pasirinkite Internet Options. Pasilikite General kortelėje.
  4. Čia pašalinkite su jūsų virusu susijusią nuorodą ir įveskite jūsų anksčiau naudotą svetainės adresą. Spustelėkite Apply ir išsaugokite pakeitimus. Ištrinkite pavojingas nuorodas ir įveskite jums pažįstamos svetainės adresą. Spustelėkite 'Apply', kad išsaugotumėte pakeitimus
  5. Atstatykite Internet Explorer nustatymus
    Spustelėkite ant meniu ikonėlės ir pasirinkite Internet options. Eikite į Advanced kortelę.
  6. Čia pasirinkite Reset.
  7. Pasirodžius naujam langui, pažymėkite Delete personal settings ir dar kartą pasirinkite Reset, kad pabaigtumėte „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ Tech Support Scam šalinimą. Eikite į 'Advanced' ir spustelėkite ant 'Reset' mygtuko. Dabar pasirinkite 'Delete personal settings' ir dar kartą pasirinkite 'Reset'
Mac OS XInternet ExplorerMicrosoft EdgeFirefoxGoogle ChromeSafari

Ištrinkite „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ Tech Support Scam virusą iš Microsoft Edge

Reimage tai įrankis galintis aptikti kenkėjiškas programas.
Turite nupirkti pilną versiją norėdami pašalinti infekcijas.
Daugiau informacijos apie Reimage.

Microsoft Edge naršyklės nustatymų atstatymas (Metodas nr. 1)

  1. Paleiskite Microsoft Edge naršyklę ir spauskite More (tris taškelius viršutiniame dešiniame ekrano kampe).
  2. Spustelėkite Settings.
  3. Pasirodžiusiame Settings lange spauskite mygtuką Choose what to clear, kurį matysite prie Clear browsing data. Eikite į Settings ir pasirinkite 'Choose what to clear'
  4. Toliau, pažymėkite visas programas, kurias norite panaikinti ir spauskite Clear. Spauskite 'Clear'
  5. Po to, dešiniuoju pelės klavišu spustelėkite ekrano apačioje esantį Start mygtuką (Windows ikoną) ir pasirinkite Task Manager. Pradžios meniu pasirinkite 'Task Manager'
  6. Processes lange suraskite Microsoft Edge.
  7. Spustelėję Microsoft Edge ikoną dešiniuoju pelės klavišu, pasirinkite Go to details. Jei Go to details pasirinkimo nematote, spauskite More details ir pakartokite anksčiau nurodytus žingsnius. Dešiniu pelės klavišu spustelėkite 'Microsoft Edge' ir rinkitės 'Go to details' Jei tarp pasirinkimų nematote 'Go to details', spauskite 'More details'
  8. Naujai atsidariusiame Details skyrelyje pažymėkite visus su Microsoft Edge susijusius procesus ir paspaudę End Task juos sustabdykite Raskite visus įrašus susijusius su Microsoft Edge ir spauskite 'End Task'

Microsoft Edge naršyklės atstatymas (Metodas nr. 2)

Jei šis būdas problemos pašalinti nepadeda, rekomenduojame išbandyti kitą, kiek sudėtingesni metodą.

  1. Svarbu: prieš imdamiesi naršyklės atstatymo, nepamirškite pasidaryti atsarginių duomenų kopijų.
  2. Raskite kompiuteryje šį aplanką: C:\Users\%username%\AppData\Local\Packages\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe.
  3. Kiekvieną aplanke esantį įrašą spustelėkite dešiniuoju pelės klavišu ir pasirinkite Delete. Microsoft Edge aplanke dešiniu pelės klavišu spauskite ant esančių įrašų ir pasirinkite 'Delete'
  4. Tuomet, spauskite Start (Windows ikoną) ir įveskite window power atsiradusiame Search my stuff paieškos lange.
  5. Dešiniuoju pelės klavišu spauskite Windows PowerShell ir pasirinkite Tuomet, dešiniu pelės klavišu pasirinkite Windows PowerShell ir spauskite 'Run as administrator'
  6. Pasirodžiusiame Windows PowerShell lange po PS C:\WINDOWS\system32> įklijuokite šią komandos eilutę
    Get-AppXPackage -AllUsers -Name Microsoft.MicrosoftEdge | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml -Verbose}
    ir spauskite Enter. Nukopijavę ir įklijavę reikiamą komandą spauskite 'Enter'

Teisingai įvykdžius aukščiau nurodytus žingsnius turėtumėte sėkmingai pašalinti „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ Tech Support Scam iš Microsoft Edge naršyklės.

Mac OS XInternet ExplorerMicrosoft EdgeFirefoxGoogle ChromeSafari

Ištrinkite „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ Tech Support Scam iš Mozilla Firefox (FF)

Reimage tai įrankis galintis aptikti kenkėjiškas programas.
Turite nupirkti pilną versiją norėdami pašalinti infekcijas.
Daugiau informacijos apie Reimage.

  1. Pašalinkite pavojingus naršyklės priedus
    Atidarykite Mozilla Firefox naršyklę ir spustelėkite ant meniu ikonėlės, kuri yra viršutiniame dešiniajame naršyklės kampe. Čia pasirinkite Add-ons Extensions. Spustelėkite ant meniu ikonėlės ir pasirinkite 'Add-ons'
  2. Čia suraskite „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ Tech Support Scam ir kitus abejonių keliančius naršyklės priedus. Spustelėkite Remove, kad pašalintumėte šiuos priedus. Pasirinkite 'Extensions' ir suraskite pavojingus įrašus. Spustelėkite 'Remove', kad atsikratytumėte kiekvieno iš jų
  3. Atstatykite Mozilla Firefox nustatymus
    Spustelėkite ant Firefox meniu (viršutinis dešinys naršyklės kampas) ir po to ant klaustuko ikonėlės. Čia pasirinkite Troubleshooting Information. Spustelėkite ant meniu ikonėlės ir tada ant '?'. Pasirinkite 'Troubleshooting Information'
  4. Dabar jūs pamatysite Reset Firefox to its default state žinutę su Reset Firefox mygtuku. Spustelėkite šį mygtuką keletą kartų ir užbaikite „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ Tech Support Scam šalinimą. Keletą kartų spustelėkite ant 'Reset Firefox'
Mac OS XInternet ExplorerMicrosoft EdgeFirefoxGoogle ChromeSafari

Ištrinkite „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ Tech Support Scam iš Google Chrome

Reimage tai įrankis galintis aptikti kenkėjiškas programas.
Turite nupirkti pilną versiją norėdami pašalinti infekcijas.
Daugiau informacijos apie Reimage.

  1. Pašalinkite pavojingus naršyklės priedus
    Atidarykite Google Chrome naršyklę ir spustelėkite ant meniu ikonėlės, kuri yra viršutiniame dešiniajame naršyklės kampe. Čia pasirinkite Tools Extensions. Spustelėkite ant meniu ikonėlės. Pasirinkite 'Tools' ir 'Extensions'
  2. Dabar pasirinkite „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ Tech Support Scam ir kitus jums nepažįstamus naršyklės priedus. Spustelėkite šiukšliadėžės ikonėlę ties kiekvienu iš jų, kad juos pašalintumėte. Suraskite pavojingus įrašus ir pašalinkite kiekvieną iš jų paspausdami šiukšliadėžės ikonėlę
  3. Dar kartą spustelėkite ant meniu ikonėlės ir pasirinkite Settings Manage Search engines, kuri yra Search skiltyje. Atsidūrę 'Settings', pasirinkite 'Manage search engines...'
  4. Kai atsidursite Search Engines..., pašalinkite pavojingas nuorodas. Mes rekomenduojame palikti tik Google ar kokį nors kitą jums gerai žinomos svetainės adresą Spustelėkite 'X' ir pašalinkite pavojingas nuorodas
  5. Atstatykite Google Chrome nustatymus
    Spustelėkite ant meniu ikonėlės ir pasirinkite Settings.
  6. Eikite žemyn ir suraskite Reset browser settings. Spustelėkite ant jo. Atsidūrę 'Settings', suraskite 'Reset browser settings' mygtuką ir spustelėkite ant jo
  7. Spustelėkite ant Reset ir taip užbaikite „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ Tech Support Scam pašalinimą. Spustelėkite ant 'Reset' mygtuko ir užbaikite viruso šalinimą
Mac OS XInternet ExplorerMicrosoft EdgeFirefoxGoogle ChromeSafari

Ištrinkite „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ Tech Support Scam iš Safari

Reimage tai įrankis galintis aptikti kenkėjiškas programas.
Turite nupirkti pilną versiją norėdami pašalinti infekcijas.
Daugiau informacijos apie Reimage.

  1. Pašalinkite pavojingus naršyklės priedus
    Atidarykite Safari naršyklę ir spustelėkite ant Safari meniu, kurį jūs pamatysite viršutiniame kairiajame ekrano kampe. Po to pasirinkite Preferences. Paspauskite ant 'Safari' ir pasirinkite 'Preferences'
  2. Čia pasirinkite Extensions ir suraskite „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ Tech Support Scam bei kitus įtarimų keliančius programų pavadinimus. Pasirinkite tuos, kuriuos norite pašalinti. Tam tiek kiekvienu iš jų spustelėkite Uninstall mygtuką. Eikite į 'Extensions' ir pašalinkite kenksmingus priedus
  3. Atstatykite Safari nustatymus
    Atidarykite Safari naršyklę ir spustelėkite ant Safari meniu. Čia pasirinkite Reset Safari... Paspauskite ant 'Safari' ir pasirinkite 'Reset Safari...'
  4. Čia jūs pamatysite naują langą, kuriame galėsite pasirinkti, kuriuos nustatymus norite atstatyti. Paprastai, jie visi būna užymėti, tačiau jūs galite detalizuoti ką konkrečiai norite atstatyti. Spustelėkite Reset ir užbaikite „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ Tech Support Scam pašalinimą. Pažymėkite visas varneles ir spauskite 'Reset' mygtuką
Jeigu jau pašalinote šią programą ir sutvarkėte kiekvieną iš jos „užgrobtų“ Interneto naršyklių, rekomenduojame nepagailėti keleto minučių ir patikrinti kompiuterį su patikima antivirusine programa. Tai jums padės atsikratyti „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED“ Tech Support Scam registro įrašų bei taip pat leis identifikuoti su šia programa susijusius virusus. Tam jūs galite naudoti vieną iš šių mūsų atrinktų programų: Reimage, Plumbytes Anti-MalwareWebroot SecureAnywhere AntiVirus arba Malwarebytes Anti Malware.

Apie autorių

Alice Woods
Alice Woods

Jeigu šios nemokamos instrukcijos jums padėjo ir jūs esate patenkintas/-a mūsų suteikta pagalba, prašome apsvarstyti galimybę mus paremti ir padėti mums išlaikyti šią paslaugą. Bus įvertinta net pati mažiausia auka.

Daugiau informacijos apie autorių

Šaltinis: http://www.2-spyware.com/remove-your-apple-computer-has-been-locked-tech-support-scam-virus.html

Šalinimo instrukcijos kitomis kalbomis