„The Requested Resource is in Use“ error šalinimas (Nemokamos instrukcijos) - Išsamus aprašymas

„The Requested Resource is in Use“ error pašalinimas

Kas yra "The Requested Resource is in Use" klaida?

Klaida „The Requested Resource is in Use“. Ką daryti toliau?

Pranešimas apie Windows sistemoje įvykusią „The RequestedResource is in Use“ klaidą tikrai nežada nieko gero. Tai ženklas, jog į jūsų kompiuterį galėjo patekti kenkėjiška programa, taip vadinamas Trojos arklys.

Jei šio viruso pavadinimą girdite pirmą kartą, atminkite, jog tokias programas programišiai dažnai naudoja norėdami įsilaužti į aukų kompiuterius ir juose patalpinti įvairius virusus. Šiuo atveju, „The Requested Resource is in Use“ pranešimas įspėja apie SmartService Trojos viruso ataką. SmartService yra pavojinga programa, kurią ypač sudėtinga pašalinti iš užkrėstos sistemos.

Virusas gali blokuoti antivirusines programas ar neleisti aukai pasiekti kitų saugomo įrankių. Tad jei pastebėję „The RequestedResource is in Use“ pranešimą nuspręsite patikrinti sistemą antivirusine programa, jums gali nepavykti to padaryti.

Bandant paleisti programą, ekrane pasirodo klaidos pranešimo langas, kuriame nurodoma, kokią konkrečią programą virusas užblokavo ir kokios yra jos koordinatės kompiuteryje.

„The Requested Resource is in Use“ error

Negana to, jog šis kenkėjas trukdo veikti antivirusinei įrangai, jis taip pat neleidžia aukai nutraukti sistemoje vykstančių tam tikrų procesų, taip atverdamas kelią potencialiai pavojingoms programos netrukdomai įsirašyti bei veikti kompiuteryje. Trumpai tariant, „The Requested Resource is in Use“ yra ženklas, į kurį tikrai privaloma atkreipti dėmesį ir neatidėliotinai imtis veiksmų.

Norint atsikratyti „The Requested Resource is in Use“ pranešimų, būtina pašalinti SmartService Trojos arklį iš kompiuterio. Su tokiais ir panašiais virusais puikiai kovoja tokios saugumo programos kaip FortectIntego ar SpyHunter 5Combo Cleaner.

Tačiau, kaip jau minėjome, virusas antivirusines programas blokuoja, todėl prieš pradedant skenuoti sistemą, rekomenduojame paleisti kompiuterį Safe Mode with Networking režimu. Tokiu būdu, galėsite be vargo atsisiųsti bei naudotis pageidaujamomis saugumo programomis.

Būkite atsargūs ir jokiu būdu nebandykite su „The Requested Resource is in Use“ kovoti patys — tai labai pavojinga! Vienintelė klaida šalinant virusą gali negrįžtamai pakenkti visai kompiuterio sistemai.

Kaip šis virusas patenka į kompiuterius?

Dažniausiai virusai, tokie kaip SmartService, į kompiuterius patenka kartu su kitomis atsisiųstomis programomis. Viruso platinimui programišiai neretai renkasi įvairias nemokamas programas programas, kurias vartotojai siunčiasi iš P2P tinklų (pavyzdžiui Torrent) ar kitų internetinių puslapių. Todėl norint išvengti susidūrimo su SmartService, privalote atsirinkti saugius programų atsisiuntimo šaltinius ir būti atidūs įrašinėdami naujas programas kompiuteryje.

Tie patys saugumo principai taip pat padės išvengti ir kitų nepageidaujamų ar pavojingų programų patekimo į sistemą. Atsisiųsdami bet kokią naują programą nepulkite pasitikėti jos kūrėjų pažadais. Skirkite šiek tiek laiko įsigilinti į kartu su programa pateikiamus dokumentus (Galutinio Vartotojo Licencijos ir Privatumo Politikos sutartis).

Šiuose dokumentuose turėtumėte rasti informacijos apie įgyjamos programos partnerystes su trečiosiomis šalimis bei papildomus, su programa įrašomus komponentus. Jei tokių dokumentų programinės įrangos tiekėjas nepateikia, verta pagalvoti, ar galima juo pasitikėti. Juk negalite žinoti, ar kartu su norima programa į jūsų kompiuterį nepateks ir „The Requested Resource is in Use“ pranešimus generuojantis Trojos virusas.

Taip pat visuomet svarbu pasirinkti tinkamą programinės įrangos diegimo metodą. Vietoje Quick ar Standard visuomet rinkitės Advanced arba Custom režimus ir atidžiai sekite tolimesnius diegimo žingsnius.

Kaip pašalinti „The Requested Resource is in Use” klaidos pranešimus?

„The Requested Resource is in Use” šalinimas neatneš jokios naudos, jei kartu nepašalinsite ir SmartService Trojos viruso. Dar kartą pabrėžiame, jog Trojos arkliai yra pavojingos programos kurios gali sukelti nepageidaujamų kompiuterio problemų ar vogti konfidencialią informaciją.

Kaip jau žinote, SmartService virusas taip pat suteikia galimybę į kompiuterį patekti kitoms kenkėjiškoms programoms, tai dar viena priežastis virusą sustabdyti kaip įmanoma greičiau. Paleiskite kompiuterį Safe Mode režimu — tai apribos kai kurias Trojano funkcijas ir jūs galėsite pradėti automatinį sistemos skenavimą.

Pasiūlymas
nelauk!
Parsisiųsk
Fortect Laimės
garantija
Parsisiųsk
Intego Laimės
garantija
Suderinama su Microsoft Windows Suderinama su macOS
Ką daryti, jei nepavyko pašalinti?
Jei nepavyko pašalinti viruso žalos su Fortect Intego, užduokite klausimą mūsų pagalbos komandai ir pateikite kiek galite daugiau detalių.
Fortect Intego turi ribotą nemokamą skenavimą. Fortect Intego pilna versija siūlo pažangesnį skenavimą. Kai nemokama skenavimo funkcija aptiks problemas, sutaisykite pasinaudodami nemokamomis rankinio pašalimo instrukcijomis arba automatiškai jei nuspresite įsigyti pilną Fortect Intego programos licenziją.
Alternatyvios programos
Skirtingos kompiuterinės programos yra skirtos skirtingoms kompiuterinės sistemos klaidoms bei virusų likučiams šalinti. Jeigu Jums nepavyko patasyti pažeistų sisteminių failų suFortect, praskenuokite kompiuterį su SpyHunter 5.
Alternatyvios programos
Skirtingos kompiuterinės programos yra skirtos skirtingoms kompiuterinės sistemos klaidoms bei virusų likučiams šalinti. Jeigu Jums nepavyko patasyti pažeistų sisteminių failų suIntego, praskenuokite kompiuterį su Combo Cleaner.

Jums rekomenduojama

Saugiai prisijunkite prie savo interneto svetainės, kad ir kur bebūtumėte

Bedirbant su tinklaraščiu, interneto svetaine ar kitu projektu, kurį turite nuolat prižiūrėti, jums gali tekti prisijungti prie serverio ir turinio valdymo sistemos kur kas dažniau nei įprasta. Bene geriausias sprendimas kuriant saugesnį tinklą – statinis/pastovus IP adresas.

Jeigu nustatysite prie jūsų įrenginio pririštą statinį IP adresą, palengvinsite serverio ar tinklo valdytojo darbą, kurie kontroliuoja prisijungimus ir veiklą. Be to, būtent taip išvengsite kai kurių autentifikavimo keblumų ir galėsite naudotis savo banko sąskaitomis nuotoliniu būdu, nesukeldami įtarimo su kiekvienu prisijungimu, kai būsite kitoje vietoje.

Tokie VPN programinės įrangos tiekėjai kaip Private Internet Access gali jums padėti, jei norite kontroliuoti savo internetinę reputaciją ir lengvai valdyti projektus, kad ir kokioje pasaulio vietoje bebūtumėte. Geriau neleisti prie jūsų svetainės prisijungti iš skirtingų IP adresų. 

Sumažinkite virusų keliamą grėsmę - pasirūpinkite atsarginėmis duomenų kopijomis

Virusai gali paveikti programinės įrangos funkcionalumą arba tiesiogiai pažeisti sistemoje esančius duomenis juos užkoduojant. Dėl minėtų problemų gali sutrikti sistemos veikla, o asmeninius duomenis žmonės gali prarasti visam laikui. Turint naujausias atsargines kopijas, tokios grėsmės nėra, kadangi galėsite lengvai atkurti prarastus duomenis ir grįžti į darbą.Tokiu būdu galėsite pasiekti naujausius išsaugotus duomenis po netikėto viruso įsilaužino ar sistemos gedimo. Atsarginių failų kopijų kūrimas kasdien ar kas savaitę turėtų tapti jūsų įpročiu. Atsarginės failų kopijos yra ypač naudingos tuo atveju, jeigu į sistemą netikėtai patenka kenksmingas kompiuterinis virusas. Tam, kad galėtumėte atkurti prarastus duomenis, rekomenduojame naudoti Data Recovery Pro programą. 

Apie autorių
Lucia Danes
Lucia Danes - Virusų tyrėja

Jeigu šios nemokamos instrukcijos jums padėjo ir jūs esate patenkintas/-a mūsų suteikta pagalba, prašome apsvarstyti galimybę mus paremti ir padėti mums išlaikyti šią paslaugą. Bus įvertinta net pati mažiausia auka.

Susisiekite su Lucia Danes
Apie kompaniją Esolutions

Šalinimo instrukcijos kitomis kalbomis